Showing posts with label Takut. Show all posts
Showing posts with label Takut. Show all posts

28 February 2012

3 in 1..

1 comments
Alhamdulillah hari nie aku masih diberi peluang untuk bernafas dan melihat ciptaan tuhan.. Ketika entry nie di tulis.. aku sedang berada di Wad kecemasan untuk pemerhatian.. Yerpp.. aku sakit..

Semalam aku terdedah ngan hujan dan kesejukan selama 1jam dilautan.. Huhuhu.. Bila sampai didaratan.. aku ingatkan aku cukup kuat untuk teruskan perjalanan pulang ke KK.. huhu.. rupa nyerr meleset.. dada ku sangat sakit.. seperti ada benda yang tengah menghempap kat situ.. semakin sesak nafas.. akhirnyerrr... aku kat wad kecemasan.. IV line dah kat tangan kanan.. dan ada bermacam2 wayar kat badan aku.. dan dalam semalam.. 3x serangan jantung aku dapat.. antara drugs yang diorang bagi.. nifedipine.. ibuprofen.. propranolol..surbex... and atarax..

Ketika tue jugak lerr aku ingat kat semua.. takut sangat tak dapat jumpa.. huhuhu.. alhamdulillah.. still bernyawa.. doktor akan release aku jap lagi.. referral letter & MC dah dapat.. tinggal nak tunggu discharge note..


--
Sent from my HTC Desire HD

22 February 2012

Sakit...

0 comments
Hurmmm.. Lately nie sll sangat sakit.. demam.. batuk.. dsb.. eh.. kira semua tue sakit lerr kan.. Masuk minggu nie dah genap aku bercuti sakit selama 4 minggu.. Kengkawan kat office dah tertanya2.. Senior Officer dah banyak yang bersuara bertanyakan khabar dan perkembangan.. Ada yang send email.. sms.. dan x kurang jugak yang call personally utk dapatkan info yang benar.. bukan auta tau!! hikss..

Pagi tadi ambil darah untuk tiroid.. pastue pi derms.. then pi ent.. dan hasil nyerr.. 3 bag plastik yang penuh dengan ubat-ubatan.. hahaha.. shopping ubat jap kat Hospital Queen Elizabeth.. Huhuhu..
Apa2 pun.. terima kasih pada doktor.. nurse..sister.. matron dsb kerana memberikan perkhidmatan yang cemerlang dan terbilang pada saya.. Walaupun pada awal pagi dapat berita ada seorang keluarga pesakit call hospital dari jam 8 pagi till 11 pagi xde operator yang layan.. pelik gak.. ntah2 mamat/minah tue call hari sabtu or ahad kottt.. Dunia oh dunia.. hiksss... =)

11 February 2012

GPS rosak... Aku sesat!!!!

0 comments
10hb Februari 2012 merupakan hari yang sangat malang pada aku.. yerr lerr.. aku berada kat KL untuk tujuan rasmi dan peribadi.. Pada mula nyerr aku tak dimaklumkan pun yang set GPS kepunyaanku sebelum nie dah rosak.. Dengan bangga nyerr aku hantar orang ke tempat meeting dan aku pun menuju ke pejabat kat Putrajaya.. Sekali nyerr aku terkejut.. Jalan yang aku lalui dari Cyberjaya tue dah menuju ke Dengkil.. walhal GPS nyerr direction toll lerr..

Adjust sana sini.. tup2 tgk current location.. eh.. location nyerr x accurate.. GPS aku ROSAK.. huhuhu.. berhenti jap kat tepi jalan.. masa nie mmg cuak tahap gaban.. Try lerr call kengkawan yang aku kira boleh tolong.. huhuhu.. hampa.. semua tgh busy.. yerr lerr.. diorang keja.. jumaat lak kan.. huhuhu.. ikhtiar punya ikhtiar.. teringat kat handphone HTC aku... godek2 lerr kat dalam tue.. alhamdulillah.. ada GPS nyerr software.. download latest map.. kemudian aku test lerr kebolehan GPS tue.. alhamdulillah.. cubaan pertama untuk mencari tempat makan dah berjaya.. Dapat lerr makan Dim Sum..

Kemudian dengan bantuan GPS aku mencari petrol station.. Mujur jumpa kat jalan teknorat 2.. Huhuhu.. Insiden nie dah banyak mengajar aku agar jangan bergantung harap sangat dengan GPS dan driver.. Kena hafal jalan dan kena berani.. Kalau sesat kali nie.. Insyaallah akan datang xkan sesat dah.. Huhuhu...

25 January 2012

Tak Dapat Nak Lelap..

0 comments
Tadi nak tido.. Tetibe ibu inform something yg amat mengerikan aku.. Aku terkantoi ngan abah.. Terkantoi apa?? Biar lerr aku sorang yg tau.. Eiiii... Seram rasa nyerr aku nak cakap apa2 kat abah aku.. Huhu.. Misi selepas ini.. X nak jumpa abah aku utk beberapa bulan or tahun.. Biaq dia lupa perkara ittew.. Huhu.. -- Posted via BlogIt! for Android

Disclaimer

Whilst every care is taken in the preparation of the information contained in this web portal and blog, no warranty, express or implied is given by the Author or Writer as to the completeness and accuracy of the information given and the Author or Writer are not responsible for any errors or omissions which may occur. In no circumstance will the Author or Writer be liable or responsible for any damages whatsoever, including without limitation, special, indirect, or consequential arising out of or related to the use or reliance of the information contained in it, whether by action in contract or tort or otherwise howsoever.