Showing posts with label BSSP. Show all posts
Showing posts with label BSSP. Show all posts

25 November 2011

Sorry Because I Love You...

0 comments
I've forgotten the loving words I have for you,
I want to remove you from my heart,
The tears that comes from my eyes,
will always be there.

Worrying not having a chance to love,
Rushing love will never work,
You'll wan't realize the pain you left behind,
I'm sorry.

I'll still missing it even when I pass away,
I'm missing you a lot,
It seems that I've got used to it,
I'll still miss you even when I can't breathe,
Pain threatens my sane,
I'm like an idiot,
The words still hurts even when my heart stopped,
The separation is arriving,
I can't get close to you, So I can only stop for my sad love.


Foot Note : When alone.. Inspirations came in without limitations... Perhaps someone can give the best tittle for my expression above.. Perhaps..




Sent form my HTC Desire HD

16 November 2011

Minggu depan........

1 comments
Hurrmmm.. minggu depan.. banyak benda yang perlu koi buat.. antara nyerr ialah :-

i)    Masuk Ward
ii)   Nak pi bercuti2
iii)  Nak siapkan keja..
iv)  Nak siapkan kertas kerja ( Kronologi2 Kes )
v)   Nak berikan kejutan yang besar kat DIA..

p/s: semua perkara di atas akan dilaksanakan sekira nyerr umur panjang...

I Love You So Much...

8 November 2011

Hari yang menyakitkan....

0 comments
Hurrmmmm... Hari nie belakang aku sangat sakit... Rasa sakit yang amat sangat.. Bayangkan lerr aku tak dapat nak berdiri tegak dengan betul... Bila nak tegakkan badan jerkk... Rasa urat kat tulang belikat nie tegang sangat... Huhuhu...

Mujur lerr ada abang noor yang tolong aku bangun dan bawa aku pi tempat orang buta untuk berurut... Waktu berurut nie lerr amat menyakitkan... Rasa nyerr abih penuh satu bilik tue aku berteriak dan mengadu kesakitan... Uncle tue asyik gelak jerkk... Dia kata " first line vein " aku bersilang dengan " vein " yang lain... Serius... Memang sangat sakit... Rasa nak putus jerkk nyawa aku bila kena urut ngan uncle tue...

Lepas satu jam kena urut tue... Sakit tue ada lerr kurang sikit berbanding awal pagi tue... Kemudian makan kat Tesco... Lepas tue continue lak massage kat Kerusi Urut Ogawa di Curve... Kemudian jenjalan jap kat Ikea... Sesaje cuci mata... Terapi yang sangat elok untuk melupakan kesakitan yang aku alami... Tepat jam 9.45pm aku ngn abang noor bergerak untuk balik...

Sampai jerkk kat rumah... Housemate abang noor dah ada... Memasing baru balik dari kampung... Beraya lerr katakan... Lepas tue buat keja... Update blog... Tetibe rasa lapar... Goreng bergedil dan masak air untuk buat coffee...

Lastly... Dah tak dapat nak lena... hehehe...

p/s: thanks abang noor... sebab bawa adik pi berurut... dan sudi meminjamkan bahu untuk berpaut dari jatuh dan mengurangkan tekanan kat pinggang dan tulang belikat...

2 November 2011

Kepercayaan...

0 comments
Hurmmm.. entah lerrr.. pepagi buta nie tak dapat nak lena.. asyik terfikirkan sesuatu yang sungguh menganggu perasaan.. Mengapa ea?? Orang disekeliling selalu berpesan agar untuk percaya dengan dia.. Bagaimana aku nak menaikkan peratus kepercayaan aku pada nyerr agar tak pernah curiga.. Hurmmm.. Benar lerr kata orang2 tua.. Kepercayaan adalah suatu yang sukar dibina dalam masa sehari.. Tapi tak mustahil jugak..

Hurmm.. apa2 pun.. kepercayaan tue amat penting dalam apa jua bentuk hubungan.. Hubungan kekeluargaan.. Percintaan.. Rumah tangga ( part nie paling menyampah ).. Hubungan diantara rakan pejabat.. Semua nie melibatkan kepercayaan.. ( trustee )..

P/S: entry nie sepatut nyerr post pagi tadi.. BSSP..

Disclaimer

Whilst every care is taken in the preparation of the information contained in this web portal and blog, no warranty, express or implied is given by the Author or Writer as to the completeness and accuracy of the information given and the Author or Writer are not responsible for any errors or omissions which may occur. In no circumstance will the Author or Writer be liable or responsible for any damages whatsoever, including without limitation, special, indirect, or consequential arising out of or related to the use or reliance of the information contained in it, whether by action in contract or tort or otherwise howsoever.