Hurmmm.. Lately nie sll sangat sakit.. demam.. batuk.. dsb.. eh.. kira semua tue sakit lerr kan.. Masuk minggu nie dah genap aku bercuti sakit selama 4 minggu.. Kengkawan kat office dah tertanya2.. Senior Officer dah banyak yang bersuara bertanyakan khabar dan perkembangan.. Ada yang send email.. sms.. dan x kurang jugak yang call personally utk dapatkan info yang benar.. bukan auta tau!! hikss..
Pagi tadi ambil darah untuk tiroid.. pastue pi derms.. then pi ent.. dan hasil nyerr.. 3 bag plastik yang penuh dengan ubat-ubatan.. hahaha.. shopping ubat jap kat Hospital Queen Elizabeth.. Huhuhu..
Apa2 pun.. terima kasih pada doktor.. nurse..sister.. matron dsb kerana memberikan perkhidmatan yang cemerlang dan terbilang pada saya.. Walaupun pada awal pagi dapat berita ada seorang keluarga pesakit call hospital dari jam 8 pagi till 11 pagi xde operator yang layan.. pelik gak.. ntah2 mamat/minah tue call hari sabtu or ahad kottt.. Dunia oh dunia.. hiksss... =)
Showing posts with label Holiday. Show all posts
Showing posts with label Holiday. Show all posts
22 February 2012
16 February 2012
Homesick... Jet Lag..
Hurmmm... 2-3 hari nie mmg susah nak lena.. X tau nak wat apa.. Try gak telan ubat tido.. Alhamdulillah berkesan.. Kena susun semula rhythm tido aku.. Yerr lerr.. Kat semenanjung mula gelap selepas kul 8 malam.. kat sabah kul 6 lebih dah senja.. huhuhu..
Masa kat JB dan KL aku masuk tido jam 2-3 pagi.. mana tak nyerr dah jadi kebiasaan lerr lak kan.. Huhuhu... Bila dah sampai sabah.. Jadi bercelaru sket.. Pastue aku rindu kat mak abah di JB.. Huhuhu.. Rindu iskandar.. azim.. umairah.. afifah.. izzudin yang putih gebu.. anak abg hashim yang sakit ari tue.. nama dia x hengat sangat.. 2 ari kat JB ngn budak2 nie cukup ceria suasana rumah tue.. Dah tue 1st time rasa macam ada adik beradik sendiri yang gitu ramai.. ada shamin.. shukri.. abg hadi.. abg hashim.. abg hafiz.. abg noor.. kak elis.. kak fiza.. kak nora.... Borak2 till lewat malam...
Walaupun masa agak terhad di sana.. tapi kesan tue sampai lerr ke ari nie.. adoiii.. homesick sangat aku nie.. Harap cepat lerr aku dapat hilangkan perasaan nie.. Aku nak fokus dan dah nak mula study.. x sabar nak mula bergelar pelajar dan pekerja..
semoga di depan sana ada rezeki yang melimpah ruah untuk aku dan keluargaku.. dan lindungi lerr kami semua daripada kesusahan dan kesukaran hidup.. amin ya rabbal alamin...
p/s: baru jerk bangun tido kul 12 tadi.. hehehe.. ala.. start tido pun lepas subuh tadi...
Masa kat JB dan KL aku masuk tido jam 2-3 pagi.. mana tak nyerr dah jadi kebiasaan lerr lak kan.. Huhuhu... Bila dah sampai sabah.. Jadi bercelaru sket.. Pastue aku rindu kat mak abah di JB.. Huhuhu.. Rindu iskandar.. azim.. umairah.. afifah.. izzudin yang putih gebu.. anak abg hashim yang sakit ari tue.. nama dia x hengat sangat.. 2 ari kat JB ngn budak2 nie cukup ceria suasana rumah tue.. Dah tue 1st time rasa macam ada adik beradik sendiri yang gitu ramai.. ada shamin.. shukri.. abg hadi.. abg hashim.. abg hafiz.. abg noor.. kak elis.. kak fiza.. kak nora.... Borak2 till lewat malam...
Walaupun masa agak terhad di sana.. tapi kesan tue sampai lerr ke ari nie.. adoiii.. homesick sangat aku nie.. Harap cepat lerr aku dapat hilangkan perasaan nie.. Aku nak fokus dan dah nak mula study.. x sabar nak mula bergelar pelajar dan pekerja..
semoga di depan sana ada rezeki yang melimpah ruah untuk aku dan keluargaku.. dan lindungi lerr kami semua daripada kesusahan dan kesukaran hidup.. amin ya rabbal alamin...
p/s: baru jerk bangun tido kul 12 tadi.. hehehe.. ala.. start tido pun lepas subuh tadi...
13 February 2012
Shopping....
![]() |
| Jenjalan kat IKEA.. Cari barang untuk rumah baru.. |
![]() |
| Dan ini lerr hasil nyerr.. Thanks abg long.. =) |
![]() |
| Barang-barang dapur yang sempat dicapai kat Tesco, Mutiara Damansara tadi.. |
6 February 2012
Holiday...
Hurrmmm... I'll be in KL this thursday till next tuesday.. My 1st plan was shopping.. Hahaha.. Just to find new gadgets.. On friday.. I'll leave to JB.. Meet mak and abah.. I miss them so much.. Really miss them.. After that.. Will fill all my days with any activities.. Maybe meet my friends at Shah Alam High Court or my friends at Attorney General's Chambers, Putrajaya.. Hope this vacation will release all my tense..
Sayonara..
Subscribe to:
Posts (Atom)
Disclaimer
Whilst every care is taken in the preparation of the information contained in this web portal and blog, no warranty, express or implied is given by the Author or Writer as to the completeness and accuracy of the information given and the Author or Writer are not responsible for any errors or omissions which may occur. In no circumstance will the Author or Writer be liable or responsible for any damages whatsoever, including without limitation, special, indirect, or consequential arising out of or related to the use or reliance of the information contained in it, whether by action in contract or tort or otherwise howsoever.


